Δεκεμβρίου 12, 2007

Ώρα να παίξουμε



Μετά απο ένα μήνα στην blogόσφαιρα ήρθε καί η πρώτη μου πρόσκληση να παίξω καί εγώ μαζί σας!Το φτυαράτσι με κάλεσε να παίξω μαζι σας και να σας πώ τι με μεθάει!Ο "σοφός τυπάκος"που μου έστειλε ήρθε στην ώρα του καί η μόνη ερώτηση που μου έκανε ήταν τι με μεθάει.Ορίστε και η απάντηση μου:
Στήν κυριολεξία μπορώ να μεθύσω μόνο με πολλά υποβρύχια ή σφηνάκια tequila,εκτός αν επισκευτώ ένα συγκεκριμένο μπάρ στην περιοχή μου,που ότι καί αν πιώ εκεί με μεθάει αφού είναι ΟΛΑ μπόμπα!! χαχα....Θα έλεγα ότι μεταφορικά με μεθάνε πιο πολλά πράγματα.Δέν ξέρω απο που να πρωτοαρχίσω.Από τις πυτζαμούλες της πρώην μου,που έχουν πάνω το άρωμα της(ας πέρασε τόσος) καιρός...Από το άρωμα μιας κολόνιας ή ενός λουλουδιού.Από την μυρωδιά των κεριών όταν τα σβήνεις.Από ένα χιονισμένο τοπίο,ειδικά τώρα την περίοδο των Χριστουγέννων.Απο τα πρόσωπα γελαστών ανθρώπων.Αυτό που δέν θα ξεχάσω ποτέ ήταν όσο ήμουν φαντάρος στη Μυτιλήνη,καθόμουν τον χειμώνα στην αμμουδιά της παραλίας,έβλεπα τον συννεφιασμένο ουρανό που ετοιμαζόταν για βροχή καί άκουγα την θάλασσα.Πραγματικά μεθυστικό.Αυτά ήταν μερικά απο τα πράγματα που θεωρώ μεθυστικά.Για να μην γράφω έναν έναν ποιόν προσκαλώ,αφήνω ανοιχτή πρόσκληση σε όποιον έτυχε να το διαβάσει!

23 σχόλια:

moukelis είπε...

Τι ωραίο να μπορείς ακομα να μεθάς με τα γελαστά πρόσωπα των ανθρώπων...Την καλησπέρα μου.

If...ιγένεια είπε...

Οι πυτζαμούλες μου άρεσαν ;D

AVRA είπε...

....εμενα μου αρεσαν ολα!

φιλια!

Άκης είπε...

*moukelis* Όντως είναι παρα πολύ ωραίο να μεθάς με τα γελαστά πρόσωπα των ανθρώπων αλλά δυστυχώς τόσο σπάνιο..Ίσως γι αυτό να ΄το θεωρώ μεθυστικό.Την καλησπέρα μου

*if..ιγένεια* Οι πυτζαμούλες είναι όλα τα λεφτά,αλλά δυστυχώς είναι χωρίς το περιεχόμενο που σήμαινε τόσα πολλά για εμένα!

*avra* Να σαι καλά.Τα φιλιά μου

Άκης είπε...

**avra** Να συμπληρώσω ότι πρέπει να ετοιμαστείς για να υποδεχτείς τον κυριούλη.Έρχεται προς τα εκεί απο ότι μου είπε.. ;)

AVRA είπε...

ποιον κυριουλη , καλε?

Άκης είπε...

Αυτός ο σοφός τυπάκος που έρχεται και σε ρωτάει τι θεωρείς εσύ μεθυστικό!Με λίγα λόγια σου πετάω το μπαλάκι καί περιμένω κάτι αντίστοιχο απο εσένα!

το φτυαράτσι είπε...

Και εσένα σε μεθαει το άρωμα της πρώην ε;Αχχχ αυτά τα αρώματα πρέπει να κατεργηθούν!Χιχι!

Άκης είπε...

Άστα να πανε φτυαράτσι..Αχχχ τι τραβάμε...:(:(:(:(

mania είπε...

Εγώ Ακούλι μου μεθάω ...με το αθάνατο κρασί του 21 ...ωχ συγγνώμη αυτό παλιό είναι από την εποχή του Γυμνασίου, να μην πω και του Δημοτικού!
Α και σε ευχαριστώ που πέρασες από το μπλογκ μου, είμαι καινούργια και χρειάζομαι επισκέψεις!

Angel Vs Life είπε...

to thema einai na methas xoris na xanetai to metro ;o)

Άκης είπε...

*mania* Δέν χρειάζεται ευχαριστίες.Απλά συνέχισε δυνατά καί θα τις έχεις τις επισκέψεις.!

*angel vs life* Καμμία φορά ίσως το έχουμε ανάγκη να χάνεται το μέτρο.Για σκέψου και αυτή την εκδοχή!

Τις καλησπέρες μου

Άκης είπε...

Mania ετοιμάσου.Έχω απόρρητες πληροφορίες ότι πρόκειται να σε επισκεφτεί ο σοφός τυπάκος! ;)

Skouliki είπε...

ξυπνησαααααααααααααααααααααα

σερνοντας λεω καλημερα

Άκης είπε...

Καλημέρα skoyliki..Εγώ έχω 3 ώρες που έχω σηκωθεί αλλά ακόμα σέρνομαι..Είμαι και στη δουλειά και μου την έχει δώσει!

AVRA είπε...

ευχαριστω για την προσκληση, θα απαντησω το συντομοτερο!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εσύ ρε φίλε πρέπει να είσαι διαρκώς μεθυσμένος! χεχε

Άκης είπε...

αχαχχααχχα..Όχι δέν είμαι.Αλλά απο ότι κατάλαβες δέν θέλω και πολύ!!!αχχαχα

If...ιγένεια είπε...

Ε ναι..

fish eye είπε...

οι πυτζαμες με το αρωμα..που ζει ακομη!!

Άκης είπε...

Φεγγαραγκαλιές γιατί το λές αυτό?Τι το κακό έχουν οι πυ(τ)ζάμες με το άρωμα?Το μοναδικό ρούχο της που έχω είναι αυτό,αυτό μυρίζω!

roadartist είπε...

Καλησπέρα και καλως σε βρηκα. Οντως αρκετα μεθυστικα ολα οσα ανεφερες. Και τρυφερα. Προσυπογράφω στη θαλασσα και στα πρόσωπα γελαστών ανθρώπων! Να σαι καλα!!

Άκης είπε...

Καλώς ήρθες.Τιμή μου!Και εσύ να σαι καλά!Πόσο μου αρέσει όταν το ακούω αυτό το να σαι καλά!!