Δεκεμβρίου 05, 2007

Κορυφαίες Ατάκες

Είπα να μοιραστώ εδώ μαζί σας,μερικές απο τις ατάκες που έχω ακούσει στο μαγαζί που δουλεύω.(Net Cafe)

1)Πώς μπορώ να κατεβάσω videakia απο το ΓιουΤουμπέ?

2)Αυτά που κατέβασα να τα βάλω σε φάκελο ή να τα αφήσω στην διαφάνεια εργασίας?

3)Μπορείς να μου γράψεις αυτά τα τραγούδια σε MP FREE?

4)Πώς μπορώ να μπώ σε chart να μιλήσω?


Πελάτης(Μές στα νεύρα καί την ειρωνία):Δέν δουλεύoυν σε κανένα computer οι δισκέτες

Εγώ: Αποκλείεται.Είναι καινούρια όλα τα Floppy.Δέν έχουμε μια εβδομάδα που αλλάξαμε όλα τα computer!

Πελάτης:Με τα νεύρα μου παίζεις ρε φίλε?Έλα να δείς..Βλέπεις?Πατάω το κουμπί καί δέν βγαίνει κανένα πορτάκι έξω!!!!!!!!!


Τόν πηδάς ή δέν τον πηδάς?



PART I

13 σχόλια:

Xenia είπε...

τι μου θυμησες τωρα...
στο σχολειο (χροοοοονια πριν)
αντεγραψα απο την διπλανη μου. Κοινωνιολογια νομιζω ηταν το μαθημα κι αντι για μανιφακτουρα (ετσι λεγοταν ο ορισμος) εγραψα μαγευτικουρα χαχαχαχαχαχαχαχα

Άκης είπε...

αχαχαχχα Αυτό που έκανα εγώ σε αντιγραφή πιστεύω ήταν χειρότερο.Αντί για τοιχογραφία έγραψα τριχογραφία!!!Τώρα πως μου ήρθε δέν ξέρω αλλά αυτό έγραψα..Είχε τρελλαθεί ο καθηγητής τι μπορεί να εννοούσα!

Lily είπε...

xaxa!!! Auta Einai!!!

artou είπε...

κυκλοφορούν πολλά φιντάνια εκεί εξω και θέλουν να το παίξουν και μάγκες από πάνω

αφού δεν το κατέχεις μανούλα μου τι το ζορίζεις?

Άκης είπε...

Άσε artou...Για πολλά λέμε.ΆΝ γράψω αυτά που μου έχουν πει κάτι τλετοια φυντάνια θέλω πολλές μέρες

Blonde είπε...

Απίστευτα και όμως αληθινά έ?

Άκης είπε...

Και ομως.Και να φανταστεις οτι ερχεται και part II..axaxax

Skouliki είπε...

οεοοοοοοοοοο ..


το ζωον ηρθε να πει γεια

Άκης είπε...

οεο..Καλα εκανες...

το φτυαράτσι είπε...

Χαχα!Τα κουλότερα!Που να ακούσεις τον βρούτο μου (τον μπαμπάς μου) που συνέχεια λέει το mp3 mpθρια δηλαδη το 3 το κάνει θρία!χιχι!Και τη μαμα μου λέει το laptop μου lapton ή laptom!Ασε με σοτώνουν καθημερινά!Χιχι!Την κουλημέρα μου!

moukelis είπε...

Ωραία ιδέα,λέω να κάνω κι εγω ενα ποστ με τις εξυπνάδες που λένε τα παιδάκια στην τάξη να γελάσουμε λιγάκι.
Πάντως αυτό που οι μαμάδες λένε το λάπτοπ-λάπτον,είναι ευρέως διαδεδομένο,το λέει και η δικιά μου!

Άκης είπε...

Η δικια μου το λεει λάπτοκ!!!

Ενεσούλα είπε...

Χαχαχαχαχα!
Πολύ καλά, λέμε!
Η γιαγιά μου παλιά έλεγε Νουλαπαρκ!!!
Κι άλλα, κι άλλα!
Καλημέρα