Φεβρουαρίου 20, 2008

Κούβα

Η Κούβα για εμένα πάντα φάνταζε σαν το μικρό Γαλατικό χωριό που αντιστέκονταν σε μια ολόκληρη αυτοκρατορία.Απο παιδί με θυμάμαι να ονειρεύομαι την Κούβα.Πάντα ήθελα να πάω.Το καλοκαίρι που μας πέρασε ατύχησα και δεν κατάφερα να πάω.Έχω σκοπό να πάω φέτος.Χθές άκουσα τα άσχημα μαντάτα.Ο Φιντέλ ανακοίνωσε ότι παραιτείται απο την προεδρία της Κούβας σημαίνοντας το τέλος εποχής για ολόκληρο το νησί που πάντα ήταν "αγκάθι" για τις ΗΠΑ.Ίσως απο τους πιο σημαντικούς λόγους που μου άρεσε αυτό το μέρος.Το έκανε ξεχωριστό για εμένα.Ελπίζω να μην βάλουν και εκεί το χεράκι τους οι Αμερικάνοι και το κάνουν σαν τα μούτρα τους...Ας προλάβω να πάω τουλάχιστον...

9 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Πάμε σαν διψασμένα πουλιά
μέχρι το Γκουαντανάμο
να πάρουμε τη φωτιά..

gremiii είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Η Κούβα ίσως να μην είναι ίδια μετά τον Φιντέλ...αν και έκανε και εκείνος τις μ***** του εκεί. Θα στα εξηγησω άλλη φορά. Θέλει ώρα.
Είσαι και αργόστροφος.

Θα πας Κουβα,ε...
χμ...
Εγώ Ιρλανδία.
Tα λέμε κατά μεσής του Ατλαντικού ρε βλακα!
BYEEE!

armiagr είπε...

Δεν ειμαι και πολυ ενημερωμενη σχετικα με το θεμα,αλλα και για μενα η Κουβα φανταζε παντοτε κατι το διαφορετικο,επαναστατικο και ομορφο.Δε ξερω αν θα την επισκεπτομουν ποτε,αλλα αν μου δινοταν η ευκαιρια,γιατι οχι.
Παντως,αφου αποτελει ονειρο σου,ευχομαι να το πραγματοποιησεις συντομα!

mmexer είπε...

Υπάρχει και η Β. Κορέα που αντιστέκεται στο αμέρικα αν θες να πας :)

Νομίζω ότι στην συνείδηση του λαού θα υπάρχουν πάντα οι σκέψεις για το τι θα έκανε ο Κάστρο. Κι αυτό είναι μια παρηγοριά!

Κορκόδειλας είπε...

ρε φίλε δεν ξερω τι παιζει με την αρση στο εμπόριο της κούβας αλλα νομίζω οτι και να εχει ξεκινήσει θα περάσει αρκετός καιρός για να τους πάρουν την κουλτούρα τους, οπότε προλαβαίνεις τσολιά μου μην αγχεσαι.

καλησπέρα

Άκης είπε...

~μαριλένα~ Έτσι ακριβώς όπως λέει και το άσμα.

~gremiii~ Πάντα έχω δίκιο ρε όργιο.Το θα πάω είναι σχετικό.Θα δείξει..Θεού και αφεντικού θέλοντος!!!

~armia~ Σε ευχαριστώ πολύ.Άντε να δούμε.

~mmexer~ Θα προτιμούσα Κούβα απο β.κορέα! ;) Για ευνόητους λόγους.χα χα

~κορκόδειλας~ Με καθυσήχασες!Να σαι καλά.Και εγώ αυτό πιστεύω σχετικά με την κουλτούρα,αλλά όλα τα άλλα θα τα αλλάξουν γρήγορα και αυτό με φοβίζει!!

KitsosMitsos είπε...

Ταξιδιωτικό όνειρο για πολλούς...Εξωτικός προορισμός αλλά και μύθος.

irene είπε...

βαζω το κέφι , βάζεις τα εισητήρια;;;;;;

Άκης είπε...

~irene~ Και ποιός σου είπε ότι δέν έχω κέφι απο μόνος μου?χα χα χα
Μου δίνεις λίγο χρόνο να το σκεφτώ?