Φεβρουαρίου 14, 2008

Άγιος Βαλεντίνος?

Τι είναι πάλι αυτό?Ποιός άγιος της εκκλησίας μας είναι αυτός?Τόσα χρόνια δέν ήξερα ότι έχουμε τέτοιον άγιο.Καινούριος είναι ή βαρεθήκαμε τους δικούς μας καί είπαμε να "εισάγουμε"μερικούς?Καί πότε είπαμε ότι γιορτάζεται?Σήμερα?14 Φεβρουαρίου?Δηλαδή σήμερα γιορτάζουν οι Βαλεντίνοι καί οι Βαλεντίνες?Όχι?Ποιοί γιορτάζουν?Οι ερωτευμένοι?Α γι'αυτό γέμισαν οι βιτρίνες όλο κουκλάκια καί καρδούλες?Γι'αυτό βλέπω απο το πρωί ζευγαράκια πιασμένα χέρι χέρι να κρατάνε και να ανταλλάζουν σακούλες απο τα "ΡΕΖΕΡΒΑ"?Α έτσι εξηγούντε όλα.Μα γιατί δέν το κάνουν κάθε μέρα καί περιμένουν σήμερα?Ερωτευμένος είσαι κάθε μέρα,όχι μόνο σήμερα.Τελικα η ημέρα των ερωτευμένων είναι σήμερα ή η ημέρα της ψευτιάς και της υποκρισίας?
Συγνώμη αλλά θα προτιμήσω να πάρω ένα δωράκι στην καλή μου, άλλη μέρα, επειδή δέν θα το περιμένει,επειδή θα το γουστάρω εγώ καί όχι επειδή θέλησαν να μου το επιβάλλουν κάποιοι.Θα το κάνω απο μόνος μου όταν το κρίνω εγώ καί θα έχει πραγματικά αξία.!!!

34 σχόλια:

kat. είπε...

άξιος!
άξιος!

χειροκροτήστε τον!

Άκης είπε...

~kat~ Συμφωνάς? :P

gremiii είπε...

Μες στην πρωτοτυπία είσαι πάλι.
Αυτά τα ξέραμε από τα 15,ρε βλάμμα.
Τώρα τώρα, έρχεται ο βλαμμένος να σε ξεμπροστιάσει.


υγ: Και μην ξαναδω ατάκες τύπου "Ποιός άγιος της εκκλησίας μ α ς "... Κρανιοεγκεφαλίζομαι.

Και βγάλε την κοπελιά σου έξω, άντε τσιφούτη!

Άκης είπε...

~gremiii~ Αφιερωμένο εξαιρετικά:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΗ ΚΑΡΓΙΟΛΑ

moukelis είπε...

Έλα βρε Άκη,μη γίνεσαι γκρινιάρης τέτοια μέρα...Εγώ δε γιρτάζω κανέναν άγιο,επειδή πολύ απλά δεν πιστεύω,αλλά μια βόλτα σήμερα θα την πάμε.Βέβαια μάλλον Goody's θα καταλήξουμε,επειδή νευριάζω με όλα τα ζευγαράκια που κρατιούνται χεράκι χεράκι και κοιτιούνται κατάματα πάνω από την καρμπονάρα...Πες μας πεζούς,πες μας αναίσθητους,άμα έχει μακαρόνια στη μέση,μετά από τόσο καιρό,σιγά μην κοιτάμε ο ένας τα ματια του άλλου!
Τέλος πάντων,χρόνια σας πολλά κι ερωτευμένα...

Άκης είπε...

~moukelis~ Δέν είναι θέμα γκρίνιας.Απλά μου την σπάει αυτό το όλο δήθεν σκηνικό.Τίποτα παραπάνω.Καλά όσο για τα μακαρόνια που λές,δέν έχεις άδικο.ΧαΧαχα...Χρόνια πολλά και ερωτευμένα και σε εσένα..

NY ANNA είπε...

Έεεεετσι ακριβώς! Κι ακόμα παρακάτω... Όλοι εσείς που θα λάβετε δηλαδή σήμερα πολλά και "χοντρά" δώρα, για ξανασκεφτείτε το. Γιατί δεν σας... γιορτάζει όλο το χρόνο, όπως θα 'πρεπε σ' έναν έρωτα της προκοπής; Μήπως γιατί όσο πιο μεγάλο το δώρο, τόσο πιο μεγάλο το... κέρατο που έχει πέσει ή πρόκειται να...; Χα, χα, χα. Am I bad or what???? Εντάξει μωρέ, τι περίμενες τώρα από μένα μ' αυτόν τον παλιοχαρακτήρα που ΄χω; Μη μου δίνεις σημασία. Άλλωστε, εγώ είμαι είπαμε, "Χωρίς Έρωτα". Για δες... Γλυκά φιλιά μούτρο και να προσέχεις το ποδαράκι σου... Από την άλλη βέβαια, ο Ντάνιελ Ντέι Λιούς (που είναι σήμερα Αθήνα για την πρεμιέρα της νέας του ταινίας "Θα χυθεί αίμα"), κέρδισε κάποτε Όσκαρ με το Αριστερό του Πόδι. Εσύ; ΠΟιο έχεις χτυπήσει;

Μαριλένα είπε...

Εμένα μ' αρέσει η γιορτή και πολύ γουστάρω και τα αρκουδάκια και τα δωράκια κι όλο το σκηνικό!!

και στην τελική, δεν ειναι κανεις υποχρεωμένος να συμμετάσχει
(Ακη, κι ο άντρας μου σαν και σενα ακριβώς. Βρεεε, μήπως είστε ξαδέρφια; :))))

Άκης είπε...

~ny anna~ Είσαι αδελφή ψυχή...!!Πάει τελείωσε.Χαίρομαι που συμφωνείς ειδικά εσύ μαζί μου..Το ποδαράκι καλύτερα αλλά όχι καλά.Το δεξί είναι χτυπημένο.Λές να κερδίσω και εγώ κανα όσκαρ με το αριστερό?Πολλά φιλιά και σε εσένα ρε μούτρο..

~μαριλενα~ Δέν είπα εγώ ότι είναι κάποιος υποχρεωμένος να συμμετάσχει.¨ούτε είναι κανείς υποχρεωμένος να συμμεριστεί τις δικές μου απόψεις.Είπα καθαρά την άποψή μου και τίποτα παραπάνω.Πολύ σωστό τον βρίσκω τον αντρούλη σου.Χα χα χα

Την καλησπέρα μου

kat. είπε...

και όχι μόνο!!
μπράβο!!
οχι..
και πάλι μπράβο!

Anastasia είπε...

Δεν τα μπορώ αυτά με τον Άγιο Βαλεντίνο με τίποτα(μήπως φταίει το οτι είμαι μόνη μου?Πρέπει να τα ψάξω...).Και στη τελική, είναι αλήθεια οτι είναι μια άκρως εμπορική γιορτή και αν είσαι ερωτευμένος, το γιορτάζεις με τη σχέση σου κάθε μέρα.Αμάν πια!!!

Άκης είπε...

~kat Πολύ χαίρομαι που συμφωνείς..

~anastasia~ Δέν ξέρω αν φταίει το ότι είσαι μόνη σου.Πάντως εγώ είτε μόνος μου,είτε ζευγαρωμένος,σπάζομαι με την συγκεκριμένη "γιορτή"...

KitsosMitsos είπε...

Βαλεγδύνοι έχουμε καταντήσει...Απ'όλες τις πλευρές!
Καλημέρα.

Βλαμμενος είπε...

παρολο που συμφωνω με τις παρατηρησεις σου περι Βαλεντινου πρεπει να πω οτι κατα ενα περιεργο τροπο η χθεσινη μερα ηταν ακρως ερωτικη..χωρις τα δωρακια και τα αλλα σαλιαρισματα...

αυτη ειναι η σοβαρη και τεκμηριωμενη αποψη μου..τωρα απο ποτε σοβαρευτηκα εγω και απο ποτε εχω και αποψεις ειναι αλλο θεμα...

Άκης είπε...

~kitsosmitsos~ Καλημέρα φίλε.Όπως το είπες.Βαλεγδύνοι!

~βλαμμένος~ Με μεγάλη μου έκπληξη παρατηρώ ότι έγραψες κάτι σωστό και μάλιστα όχι άθελά σου.Εύγε νέε μου!Ίσως εσύ την έκανες ερωτική φίλε...και πολύ καλά έκανες.
Αρχίζεις και σοβαρεύεις απο όταν άρχισες να μπαίνεις εδώ!!!P
Tην καλημέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Eχει χασει ο κοσμος την επαφη με τον ερωτα..Κι ο ερωτας δεν ερχεται μονο μια μερα.
Ολα μεσα μας ειναι..
Καλη σου μερα

Βλαμμενος είπε...

επειδη αρχιζω και σοβαρευω θα τα κοψω τα πολλα πολλα...δεν ειμαστε τωρα μας βρει τετοιο κακο...!!!

Άκης είπε...

~βλαμμένος~ Δέν νομίζω ότι μπορεί να σε βρεί χειρότερο κακό!Έχεις πιάσει πάτο..Sorry που στο λέω αλλά δεν μου αρέσει να υποκρίνομαι!

Xenia είπε...

με την λογικη αυτη μην ξανα παρεις δωρα σε ονομαστικες γιορτες και τα χριστουγεννα.
Ολες αυτες οι μερες παλι εμπορικες δεν ειναι;
γιατι αν καταλαβα καλα κατι τετοιο περιγραφεις.

γιατι γκρινιαζετε; υπαρχει μια μερα γιορτης ερωτευμενων οπως και η γιορτη της μητερας και τοσες αλλες.
Πολυ φασαρια για το τιποτα

(φιλικα παντα πατατουλα!!!!!!)

Άκης είπε...

Πατατούλα μου γιατί δικαιολογείσαι που έχουμε διαφορετικές απόψεις.Γι αυτό είμαστε εδώ για να συζητάμε και να ανταλλάζουμε απόψεις.Δέν σε υποχρεώνει κανείς να συμφωνήσεις μαζί μου,ούτε στο επιβάλλει κανείς.Όσον αφορά αυτά που λές.Δέν γκρινιάζω για την όλη εμπορευματοποίηση της γιορτής.Αντίθετος είμαι με την όλη υποκρισία.Με όλα αυτά τα δήθεν.

Την καλησπέρα μου...

NY ANNA είπε...

Άκου να δεις πώς έχει το πράγμα. Αυτός, που λες, ήταν ανάπηρος από το Αριστερό του Πόδι κι έτσι κέρδισε το Όσκαρ. Σειρά σου λοιπόν να δώσεις τώρα μια ευκαιρία και στο Δεξί σου Πόδι, να μην έχει και παράπονο το κακομοίρικο. Χα, χα, χα... Φιλάκι θεραπευτικό γλύκα. Δεν σε πονάει με το κρύο; Από την άλλη βέβαια, ουδέν κακόν... Τουλάχιστον ξεκουράαααααζεσαι. Έχει και τον κατάλληλο καιρό για... τούφες άλλωστε. (Ααααα, by the way και μια και πέρασα, όσο πιο παράξενες οι σκέψεις, τόσο το καλύτερο. Εγώ απλώς θα σου έλεγα να με διαβάσεις καλύτερα κι από παλιά... Χα, χα... )

Άκης είπε...

Σε ευχαριστώ και για την ενημέρωση.Με το κρύο με έχει πεθάνει.Παγώνει ολόκληρο αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.Το μόνο ευχάριστο ότι άρχισα να το πατάω.Έβαλα και παππούτσι!!!Το δυσάρεστο ότι πρέπει να ξεχάσω τις τούφες.Όσο άραξα,άραξα.χα χα..Τουλάχιστον ξεκουράστηκα!Όσον αφορά με τις σκέψεις,τώρα με έβαλες σε ακόμα περισσότερες με αυτό που μου είπες!Όσο για το διάβασμα που λές.Μάθε και αυτό.Αν σου πώ ότι τα έχω διαβάσει όλα θα με πιστέψεις?Όχι να μην λές...Τόσο διάβασμα,ούτε στις πανελλήνιες δέν είχα ρίξει.
Τώρα που τα είπα όλα και χαλάρωσα,σε φιλώ γλυκά,σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο καί καλά να περάσεις σε ότι κάνεις.Αν και θα σε συμβούλευα να μείνεις εδώ να μου κάνεις παρέα.Όχι τίποτε άλλο,μας αρρωσταίνεις στα weekend σου..
Πολλά φιλιά και πάλι ρε αδυναμία...

patsiouri είπε...

Τελικά το να γιορτάσεις το Βαλεντίνο είναι επανάσταση, αφού κανείς δεν τον πιστεύει! Viva Stalin!!

Black Diamond είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω :)
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη...

Καλησπέρα

Blonde είπε...

Έτσι όπως έχουμε καταντήσει, αν δεν δώσεις δωράκι του Αγ.Βαλ. ή που δεν έχεις γκόμενο, ή που δεν είσαι ερωτευμένος ή που τα πάτε χάλια με το σύντροφο. Έλα τώρα που δεν μπορείς να πάρεις ένα αρκουδάκι...ΌΧΙ δεν θα πάρω και δεν θέλω να μου πάρει ποτέ γκόμενος σαχλαμάρες. Αυτά είναι για τα παιδάκια. Θυμάμαι εγώ γκόμενος που ερχόντουσαν στο σχολείο με τα αρκουδάκια και εγώ τα πέταγα στα σκουπίδια πριν χτυπήσει το κουδούνι.

dunno είπε...

μην με παρεξηγησεις,μαζι σου ειμαι,αλλα κι αυτα που γραφεις εσυ εχουν αρχισει να γινονται αρκετα στερεοτυπα.ετσι οπως παει λιγοτεροι γιορταζουν και περισσοτεροι εκστομιζουν τετοιες κλισε ατακες.μηπως να βρισκαμε ενα νεο νοημα της ημερας ο καθενας με την σχεση του και να μην μιλαμε καθολου?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βρε συ...θέλω να θυμώσει μαζί σου ο Άγιος και να μην μπορείς να σταυρώσεις γκόμενα για πέντε χρόνια! χεχε
Πάω τώρα να δω τον αγώνα με τον Εργοτέλη! Θα ξεπαγιάσουμε ρε γμτ...

eri είπε...

9α σε έχει 9άψει στις φίλες της που δεν της πήρες δώρο..προσεχε τώρα σε ποια 9α χαμογελάς!!Καλό βράδυ

Άκης είπε...

~patsiouri~ Εγώ είμαι κατα αυτών των επαναστάσεων!! :P

~black diamond~ Χαίρομαι που έχεις τις ίδιες ιδέες!!!

~lianne~ Έτσι ....Λές και περιμένουμε εκείνη την ημέρα για να πάρουμε δώρα..Ε καλά εσύ το παράκανες~Όχι και να τα πετάς.

~dunno~ Στερεότυο ή μή αυτή είναι η άποψη μου.Ο καθένας έχει την δική του.Δέν το κάνω απο αντίδραση.Ανέκαθεν σπαζόμουνα με αυτή την ημέρα..

~ασκαρδαμυκτι~ Tι κατάρα ήταν αυτή που ξεστόμισες ρε αθεόφοβε?Δέν ξέρω για εσένα,αλλά εγώ ξεπάγιασα στον αγώνα!

~eri~Ευτυχώς έχει τις ίδιες απόψεις με εμένα,οπότε την γλίτωσα!!

Παγωμένες καλημέρες σε όλους...

armiagr είπε...

Μεχρι ενα μεγαλο βαθμο συμφωνω μαζι σου.Αν και πλεον εχω βαρεθει να μπαινω στη διαδικασια να εξηγω γιατι αυτη η μερα μου ειναι αδιαφορη.Αν πω κατι τετοιο,αρχιζουν να εκστομιζονται καποιες κλισε απαντησεις,και δεν αντεχω να απανταω.Εχω βαρεθει.Περισσοτερο παντως αδιαφορη μου ειναι η μερα.Χρωμαισμενη ουτε θετικα,ουτε αρνητικα.Οπως και οι υπολοιπες μερες.
Την Καλημερα μου!

Sandy Cheeks είπε...

Είναι μέρα των μαγαζιών, αλλά μη το παίξεις ειλικρινής πολύ γιατί θα χάσεις.
Το ωραιότερο είναι να χωρίσεις τέτοια μέρα, για σκέψου!

NY ANNA είπε...

Ready to report for duty, sir!!!!!
Χα, χα, χα! Εδώ είμαι λοιπόν και να που ΔΕΝ αρρώστησα αυτό το Σ-Κ παρά το κρύο! Αντιθέτως μάλιστα το καταευχαριστήθηκα! Απλά, μεταξύ μας τώρα, έκανα λιγάκι τον ψόφιο κοριό για να την κοπανήσω από τη δουλειά. Άσε που έχω και αληθινή δικαιολογία, μια και ούτε μπουσουλώντας δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου έως τον κεντρικό, όπως σου λέω και στην απάντησή μου, από το blog μου. Χιόνια και γλύστρα λέμε, εντελώς ακατάλληλα για το Δεξί σου Πόδι! Με τιμάς ιδιαιτέρως, αν με έχεις διαβάσει όλη, πάντως. Απορώ πώς άντεξες. Μεγάλος ήρωας λέμε. Άκου ούτε στις πανελλήνιες... Χα, χα... Ε, τότε, αν είσαι τόσο διαβασμένος, όσο να΄ναι, κάποια συμπεράσματα θα τα έχεις βγάλει. Πρόσεξε, γιατί έπεται... εξεταστική!!! Χα, χα, χαχ! Φιλάκι ζεστό!

Βλαμμενος είπε...

Καλησπερα αναξιολογε αξιολογητη

YΓ: ρωτα τον Κιτσο να σου κανει αναλυση...

Άκης είπε...

~armia~ Αν δέν συμφωνούσαμε,πραγματικά θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση!!!

~sandy~ Χα χα χα Μπορεί να μην έχω χωρίσει τέτοια μέρα αλλά έχω τσακωθεί πολύ άσχημα με μια πρώην μου,μόνο και μόνο για τις ιδέες που έχω γι αυτή την ημέρα.Ίσως απο τότε να έχω κολήσει τόσο άσχημα με την συγκεκριμένη μέρα!

~ny anna~ Αφού δέν αρρώστησες πάλι καλά!!!Το πόδι είναι μια χαρά.Γι αυτό και η απουσία τόσων ημερών.Του έδωσα και κατάλαβε!Είμαι και εγώ στους τυχερούς,επειδή μένω σχετικά βόρεια οπότε είχα και εγώ μια πολύ καλή διακιολογία για την δουλέιά.Σήμερα πρώτη μέρα.Όσο για το διάβασμα.Δέν θα το έλεγα ηρωισμό.Απλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον!Και ναι.Τα συμπεράσματά μου τα έχω βγάλει.Είμαι έτοιμος όποτε θέλεις για την εξεταστική που λές.Απλά μια τελευταία ματιά να ρίξω!!Πολλά φιλάκια,μούτρο!!!

~βλαμμένος~ ...........Η σιωπή μου προς απάντησή σου!Άντε ας σου πω και εγώ μια καλησπέρα.