Ιανουαρίου 12, 2008

Fuck you




There’s a look on your face I would like to knock out
See the sin in your grin and the shape of your mouth
All I want is to see you in terrible pain
Though we won’t ever meet I remember your name
Can’t believe you were once just like anyone else
Then you grew and became like the devil himself
**** Pray to god I think of a nice thing to say
But I don’t think I can so fuck you anyway
You are scum, you are scum and I hope that you know
That the cracks in your smile are beginning to show
Now the world needs to see that it’s time you should go
There’s no light in your eyes and your brain is too slow
Can’t believe you were once just like anyone else
Then you grew and became like the devil himself
Pray to god I can think of a nice thing to say
But I don’t think I can, so fuck you anyway
Bet you sleep like a child with your thumb in your mouth
I could creep up beside put a gun in your mouth
Makes me sick when I hear all the shit that you say
So much crap coming out it must take you all day
There’s a space kept in hell with your name on the seat
With a spike in the chair just to make it complete
When you look at yourself do you see what I see
If you do why the fuck are you looking at me

Why the fuck why the fuck are you looking at me

There’s a time for us all and I think yours has been
Can you please hurry up cos I find you obscene
We can’t wait for the day that you’re never around
When that face isn’t here and you rot underground
Can’t believe you were once just like anyone else
Then you grew and became like the devil himself
Pray to god I can think of a nice thing to say
But I don’t think I can so fuck you anyway

Απλά ακούστε το....ΑΞΙΖΕΙ
Για να μην παρεξηγηθώ δέν πάει γενικά για τις γυναίκες.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

28 σχόλια:

gremiii είπε...

Την καλησπέρα μου! Εξαιρετικό το blogάκι σου. Πόρωση και το τραγούδι που ακούω...Συμφωνώ μαζί σου (4/7)[αναφορικά με το προ-προηγούμενο Post]. Αλλά είμαι ένα αναίσθητο, κυνικό ΑΕΚόπληκτο κατακάθι.

Τα σέβη μου! I'll be Μπάχ.

Άκης είπε...

Καλησπέρα καί απο μένα καί καλώς ήρθες.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Το τραγουδάκι όντως τα "σπάει".Ας είσαι καί αεκ(με μικρά έτσι?το πρόσεξες.χαχα)τι να σε κάνουμε.Το 1 απο τα 3 που δεν συμφωνούμε.Τα άλλα 2 ψάχνω τώρα!!Να μας ξανάρθεις.

gremiii είπε...

Δεν είμαι ευαίσθητη και δεν έχω χιούμορ!!! ΧΑΧ! Και για ν'απαντήσω: παιντάκι ντεν είναι από Μυτιλάϊνα, αμπλά σπουντάζει εκεί και γκυρνάει του χρόνου.
CIAOOOOO!!!

Άκης είπε...

Για το ευαίσθητη δέν ξέρω αλλά για το humor θα διαφωνήσω!(άσε με να έχω τους λόγους μου).Μυτιλάινα μου έφαγε 1 χρόνο απο την ζωή μου.Εκεί ήμουν φαντάρος.Από εκεί είναι καί ο πατέρας μου.Όχι εγώ.Δέν το δέχομαι για δικούς μου λόγους!!!!
CIAOOOOO!!!!

oneiroparmenh είπε...

Αγαπημένο τραγουδάκι...
Οι archive αν μη τι άλλο ξέρουν καλά τι θα πει εκτόνωση!!

Καλησπέρα...

Skouliki είπε...

αυτα τα δεν παει γενικα στις γυναικεςςςςςςςςςςςςςςς να τα πεις αλλου ........ακους..... δεν ψηνομαι.... κλατς -> σφαλιαρα


σημ. μην ανησυχεις δεν πηρα το πρωινο χαπι.....φιλι

Άκης είπε...

**oneiroparmenh Απο όταν το άκουσα μου άρεσε αυτό το τραγουδάκι.Είπες την κατάλληλη λέξη.Εκτόνωση..

**skouliki Όχι ρε,δεν τα λέω αλλού!Ψήσου σου λέω.Σφαλιάρα?Ντροπή σου!Ευτυχώς διάβασα την σημείωση σου,αλλά ανησυχώ.Γρήγορα το χάπι.Αφού ξέρεις ότι χωρίς αυτό γίνεσαι επικίνδυνη!Καί επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος,εσυ σφαλιάρα,εγώ φιλί! :P


Νυσταγμένες καλημέρες καί στις 2..

Blonde είπε...

To τραγούδι είναι και γαμώ. Γιατί να μη πηγαίνει με τις γυναίκες ρε; Μάλλον δεν έχεις γνωρίσει ακόμα τις ΣΩΣΤΕΣ γυναίκες, αυτές που μπορεί να στο αφιερώσουν κιόλας. Χαβαλέ κάνω, ε;;;;

Άκης είπε...

Χαχα.Καλό lianne..Ξέρω ότι κάνεις χαβαλέ.Να σου πω την όλη ειρωνία με αυτό το τραγούδι?Μου το έστειλε η πρώην μου καί μου λέει άκουτο.Αφού το ακούω καί είμαι μές στα νεύρα μου λέει:Είμαι σίγουρη ότι μου το αφιερώνεις!!!Όπως καταλαβαίνεις μου θυμίζει πολλά.Καί όμως κυρία μου,πιστεύω ότι έχω γνωρίσει ΣΩΣΤΕΣ γυναίκες!!! χα χα χα :P

Blonde είπε...

Τότε είσαι και εσύ ΣΩΣΤΟΣ...ελπίζω να μην της το αφιέρωσες...

Άκης είπε...

Όχι.Δέν μπορώ να της αφιερώσω κάτι τέτοιο...Μην είμαστε καί αχάριστοι..;)

Sandy Cheeks είπε...

Δε μου λες Άκη, η πρώην σου είναι παρόμοια με τις κοπέλες στο βίντεο?

Άκης είπε...

**sandy cheeks Όχι δέν μπορώ να πω ότι μοιάζει με κάποια..Αλήθεια πως σου ήρθε αυτή η ερώτηση?
Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα

nikisot είπε...

emena paei gia to boss mou twra

Άκης είπε...

axaxax Όχι καί άσχημη ιδέα.Ίσα ίσα!!Μου βάζεις ιδέες πρωινιάτικα!
Την καλημέρα μου.Καλή εβδομάδα.

Βλαμμενος είπε...

παλιο καλο και δοκιμασμενο το τραγουδακι...

αντε και στα δικα σου...
fuck you anyway... :P

Άκης είπε...

Να 'σαι καλά βλαμμενος.Να σου ανταποδώσω την τόσο ωραία ευχή σου.χα χα χα :P Τις καλημέρες μου.
Καί οπως είπαμε:Fuck you anyway!Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε....

Βλαμμενος είπε...

το παμε fuck you μην τα ξαναλεμε...

NY ANNA είπε...

Έχει να πέσει... google-ισμα
με τον τίτλο, που θα πάει
σύννεφο. Ετοιμάσου.
Χα, χα...
Καλησπέρες.
Αυτό το "anyway" όμως,
είναι που με εξιτάρει
περισσότερο με το χαρακτήρα
που 'χω...
Είτε έτσι είτε αλλιώς
δηλαδή, τη... χαρά θα τη
δούμε. Χικ, χικ, χικ
(γέλιο Σάντρα Μπούλοκ)
Φιλάκι μούτρο!

Άκης είπε...

**βλαμμενος Καλά ντε.Μη τα ξαναλέμε.Αλλά επειδή το τραβάει ο οργανισμός σου: Fuck you
Να συμπληρώσω:Anyway έτσι για να γουστάρουμε....:P


**nyanna Ομολογώ αυτό με το googlarisma δέν το είχα σκεφτεί!Χαζομάρα μου.(αν καί ταίριαζε η άλλη λέξη που ξεκινάει απο Μ).
Το anyway όντως εξιτάρει.Είναι που λένε θα πηδηχτείς που θα πηδηχτείς μη το παίζεις δύσκολη!!χα χα χα(γέλιο Άκη καί να κοιτάνε όλοι όσοι είναι τριγύρω!)
Φιλιά μούτρο....

kat. είπε...

γιατί νομίζω οτι εγώ αυτό το τραγούδι δεν το ξέρω;

anyway..

Άκης είπε...

anyway...Τώρα που το έμαθες νομίζω ότι ολοκληρώθηκες σαν άνθρωπος!!!!:P

E?

âlex είπε...

Τραγούδι βγαλμένο μέσα από τη ζωή.

Άκης είπε...

Πλάκα πλάκα τι μπορεί να είχε τραβήξει αυτός για να το έβγαλε.Πολύ απογοήτευση ο τύπος....
Καλώς ήρθες παρεπιπτόντως!

Ανώνυμος είπε...

eyge!allos enas blogger me goysto sti moysiki

Άκης είπε...

Να σαι καλά Ελένη....:)

Because of you... είπε...

Aπιστευτο κομματι!! Achieve!!
Ειδικα το θνπλθγγεδ ειναι ακομα ακλυτερο! Εξοχη επιλογη...

Τις καλημερες μου!!! :)

Άκης είπε...

Όντως είναι πολύ "δυνατό" κομμάτι!καλημέρα καί απο εμένα,καλή εβδομάδα καί όλα τα συναφή!!!
καλώς ήρθες.....