Νοεμβρίου 26, 2007

Τί έχουμε να χωρίσουμε?

Όπως γράφω καί στο profile μου,είμαι ένα παιδί(ο Θεός να με κάνει 25 χρονών μαντράχαλο)με ανησυχίες.Αλλά εκτός απο ανησυχίες,έχω καί πολλές απορίες.Μία απο αυτές είναι το θέμα ΑΘΗΝΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.Τί έχει γίνει τελικά?Έχουμε χωριστεί σε ΒΟΡΕΙΟΥΣ καί ΝΟΤΙΟΥΣ?Έχουμε να χωρίσουμε κάτι καί δέν το ξέρουμε?Πώς μου ήρθε να γράψω γι'αυτο?Αφορμή ήταν η συζήτηση που είχα στη δουλειά με έναν πελάτη απο την Θεσσαλονίκη.Δέν με ενοχλούν καθόλου τα "τι με λές" καί "τι σε λέω).Ίσα ίσα το διασκεδάζω καί όχι με τρόπο ειρωνικό ή προσβλητικό.Αλλά δέν αντέχω ρε πούστη μου να ακούω αυτό το ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.Ποιοί εμείς καί ποιοί εσείς?Τί είμαστε?Σε άλλη χώρα ζούμε?Γιατί ότι στραβό γίνεται στην Θεσσαλονίκη να φταίνε οι Αθηναίοι?Έχω πολλούς φίλους απο την Θεσσαλονίκη,όσες φορές έκατσα να συζητήσω δέν έβγαλα άκρη.Δέν λέω ότι φταίνε αυτοί.Ίσως εγώ να είμαι ξεροκέφαλος καί να μην καταλαβαίνω.Σε πολλά πράγματα βγάλαμε άκρη,σε άλλα όχι.Αλλά δέν έχω πάρει ΠΟΤΕ καμμιά απάντηση σε αυτό το ΕΜΕΙΣ και ΕΣΕΙΣ!Γιατί να υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα μας?Γιατί η Αθήνα καί όχι η Πάτρα για παράδειγμα.Δέν θέλω να επεκταθώ ως πρός τους ιδιωματισμούς της γλώσσας καί τα σχετικά.Δέν με ενδιαφέρει.Σε κάθε μέρος μιλάνε όπως μιλάνε,έχουν τον δικό τους τρόπο ζωής και καλά κάνουνε.Αλλά πραγματικά θέλω να μου απαντήσει κάποιος στο ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ?

11 σχόλια:

Skouliki είπε...

τιποτα μωρε απλα βαριομαστε να μην εχουμε κατι να τα σπαμε και βρισκουμε μαλακισμενες δικαιολογιες για να το παιξουμε μαγκια κλανια

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Τα πράματα είναι απλά!Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν την πόλη τους να μαραζώνει-ανεργία, κλέινουν τα εργοστάσια, υποδομές του 60, η παράγκα του ποδοσφαίρου κτλ κτλ-και σου λεέι για τί εγώ ρε φίλε να είμαι μια ζωή στη μιζέρια?!Δεν φταίει η ΑΘήνα, αν και λογικό δεν είναι να πέφτει χρήμα σε μια πόλη που ζεί η μισή Ελλάδα?
είναι και το γεγονός ότι η Σαλονίκη ήταν πόλη από πάντα και όχι μια απλή κωμόπολη όπως η Αθήνα, πριν γίνει πρωτεύουσα. ¨ερχεται και ο τζάμπα μάγκας Ψωμιάδης και σία, παίζει πόσα χρόνια το "για όλα φταίει η Αθήνα¨ και το πράμα διαιωνίζεται!Εμένα μαρε΄σει η Αθήνα, ναπάω καμιά βδομάδα, να δω θέατρο, να πάω βόλτες αλλά δε θα μπορούσα να ζήσω εκεί.¨οπως και πολλοί αθηναίοι δεν αντεχουν την πόλη τους, λογικό είναι!Τίποτα δεν έχουμε να χωρίσουμε, κι εδώ εργάτες και κει (περισσότεροι )εργάτες!

Άκης είπε...

Έγραψες κοπέλα μου.Έτσι είναι.Μακάρι αυτό να το καταλάβουν όλοι.Καί εγώ τρελλαίνομαι για την Θεσσαλονίκη αλλά τρελλαίνομαι όταν ακούω κάτι τέτοια.Όσο για τον Ψωμιάδη που είπες τι να πω..Δέν μπορώ να καταλάβω πώς "βγαίνει" αυτός ο άνθρωπος νομάρχης!!Απλά ΕΛΕΟΣ

το φτυαράτσι είπε...

Τίποτα δεν έχουμε να χωρίσουμε απλά πολλοι έχουν ανταγωνιστικό πνεύμα και δεν ανέχονται να είναι η Αθήνα η πρωτεύουσα και η Θεσσαλινίκη στην οποία ζουν η συμπροτεύουσα!Λες και αυτό συμβολίζει κάτι!Χαζουμαρούλες είναι για να περνάν την ώρα τους!Εγώ το μόνο που βλέπω είναι πως βρισκόμαστε στην ίδια χώρα,μιλάμε την ίδια γλώσσα και έχουμε ίδια ήθη και έθιμα!Οπότε αυτό τα λέει όλα!Την κουλησπέρα μου!

Άκης είπε...

Να σε καλησπερίσω με την σειρά μου.Πολύ σωστό αυτό που λές για το ανταγωνιστικό πνεύμα μερικών.Αλλά να σε ενημερώσω και εγώ ότι είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που έχει συμπρωτεύσουσα!!!Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό!

Μαριλένα είπε...

Δυστυχώς οι Θεσσαλονικείς μια εμπάθεια την έχουν.

δυστυχώς..

καλησπέρα :)

Άκης είπε...

Δυστυχώς ναι.Καλησπέρα και σε εσένα

maria λεμονατη! είπε...

γεια σου ακη
ο εγκεφαλος μας εχει δεξι κι αριστερο ημισφαιριο
ισως χωριζομαστε σε βορειους και νοτιους γιατι δεν μπορουμε να τα χειριστουμε και τα δυο ταυτοχρονα
:{

Άκης είπε...

Δέν πιστεύω ότι είναι τόσο δύσκολο να τα χωρίσουμε.Βασικά δέν νομίζω να υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι τέτοιο.Ίσως να συμφέρει κάποιους άλλους και να το κάνουνε!

fish eye είπε...

να δεις την εμπαθεια που εχουν καποιοι 'αθηναιοι',οχι εσυ,καποιοι αλλοι αθηναιοι!!

λοιπον σαν γεννημα θρεμα της πολης μου,τη μονη διαφορα που βλεπω,περα απο τον ψηλομυτισμο καποιων αθηναιων,που ειτε το θελουν ειτε οχι το παιζουν καπως,ειναι το χρημα,και γενικα μια κινηση πραγματων που κινειται γυρω απο μια συγκεκριμενη πολη..

θα ηθελα να ηταν πιο μοιραμενα τα πραγματα.

απο την αλλη ας μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα..
καλημερα
:))

Άκης είπε...

Για τον ψηλομυτισμό που λές δέν έχεις άδικο,αλλά σκέφτηκες ποτέ ότι ίσως να το βλέπετε εσείς έτσι και να μην είναι ψηλομυτισμός?Μήπως είστε προκατελειμένοι και σας φαίνονται ολα "κάπως"?Όσον αφορά αυτή την κίνηση πραγμάτων όπως λές,γύρω απο την Αθήνα,πίστεψε με δέν φταίει κανείς Αθηναίος.Καί ουτέ εμείς θέλουμε τόσα πολλά πράγματα εδώ.Έχουν αρχίσει και μας πνήγουν όλα αυτά.
Φιλικά πάντα!
Καλημέρα :)