Φεβρουαρίου 08, 2008

8-2-81

27 χρόνια "χάθηκαν" στο παρελθόν,μα εσείς δεν χαθήκατε ποτέ στη λαοθάλασσα που ακολουθεί τον θρύλο.Και όταν το "ηφαίστειο" βγάζει την λάβα,κραυγάζοντας "ΑΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ,ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ"να είστε σίγουροι πως το βαρύ τουρνικέ λυγίζει,η πόρτα της 7 ανοίγει διάπλατα και τα σκαλιά απο τσιμέντο τρέμουν συθέμελα από το θρήνο.
Όλοι θα είναι εκεί,στο ραντεβού που κάθε χρόνο δίνετε για να σμίξετε τις φωνές σας.Για να ορθώσει κύμα η μυριοτραγουδισμένη θάλασσα.Κύμα-θεριό να ταξιδέψει απ'άκρο σ'άκρο ότι ο Πειραιάς,ο Θρύλος,ο Ολυμπιακός θρηνεί την ιστορία του,τιμάει την ιστορία του.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ

8 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

θα γράψω κι εδώ, το στιχο του Σαββόπουλου από το μυστικό τοπίο

Θύρα επτά και Θύρα κάτω από τις ερπύστριες..

τα λεέι καλύτερα από μενα..

υγ
(μια light τάχα συνομιλια σου στο μσν που διάβασα στα rss μου, τι είναι; το λαίτ, μ' αρέσει, απαπαπα)

Άκης είπε...

~μαριλενα~ Θα ξαναμπεί σύντομα αυτή η light συνομιλία!!!

Μαριλένα είπε...

Aκη, όχι light, τάχα light, δεν το προσεξες; βρεε, τι λετε; χαχχχ
καλό σαββατοκύριακο να περάσεις.

Άκης είπε...

XaxaXa Αυτό σημαίνει ότι το διάβασες.!!! Καλά το είπες.Τάχα light.Καλό σαββατοκύριακο και σε εσένα.

mania είπε...

Ακούλη μου γεια σου.
Φαντάζομαι αγέννητος θα ήσουν τότε...Εγώ ήμουν γεννημένη, αλλά του νηπιαγωγείου....
Καλό απόγευμα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εγώ πήγαινα δευτέρα γυμνασίου... κι ευτυχώς δεν είχα βρει εισητήριο!
Τότε έμενα στην Ανάληψη Βύρωνα θυμάμαι...

Βλαμμενος είπε...

ευγε...ωραια αναρτηση...επιτελους δλδ γιατι με τοσες αηδιες εδω μεσα θα φαληριζε το μαγαζι....

ανατριχιαστικο το συνθημα ειδικα οταν το φωναζεις μεσα στο γηπεδο...

Αδερφια ζειτε εσεις μας οδηγειτε..

Άκης είπε...

~mania~ Ναι Μάνια μου αγέννητος είμουν τότε.Πρόδωσες την ηλικία σου τώρα! χα χα

~ασκαρ~ Μάλλον σε καλό σου βγήκε που δέν βρήκες εισητήριο...Πάλι καλά να λές.

~βλαμμένος~ όντως πολύ ανατριχιαστικό το σύνθημα.Η οποιαδήποτε αναφορά γενικά σε αυτά τα παιδιά είναι ανατριχιαστική...


Την καλησπέρα μου σε όλους και καλή εβδομάδα!