Ιανουαρίου 04, 2008

Back to Reality

Πάνε καί οι γιορτές,μας τελειώσανε.Πρώτη φορά μετά απο χρόνια μπορώ να πώ ότι αισθάνθηκα καί εγώ γιορτές.Άν καί όλα έδειχναν ότι δέν θα ήταν κάτι ιδιαίτερο καί οι φετινές γιορτές,λίγο οι φίλοι,λίγο η καλή ψυχολογία μου καί η όρεξη που είχα να κάνω κάτι διαφορετικό και να ξεφύγω απο τα συνηθισμένα,βοήθησαν να κάνουν αυτές τις γιορτές ξεχωριστές από τις άλλες.Αλλά όλα αυτά τελειώσανε.Πάνε τα ξενύχτια,πάνε τα ποτά καί τα hangover!Πάει όλη αυτή η χαρούμενη καί εορταστική διάθεση.Ώρα να γυρίσουμε για δουλειά καί στην ρουτίνα της καθημερινότητας.Το δέχομαι αλλά για την νέα χρονιά έχω πολλά σχέδια.Πολλές αλλαγές στήν ζωή μου που δέν τόλμαγα να κάνω τόσο καιρό καί άλλες που ανέβαλα συνεχώς.Δέν θέλω να περιμένω τίποτα απο αυτόν τον χρόνο.Θέλω όλα να τα δημιουργήσω εγώ!Να αποφασίσω εγώ για εμένα καί όχι να περιμένω απο άλλους.Θέλω να αλλάξω οτιδήποτε με ενοχλεί καί να πάψω να χάνω τον χρόνο μου με ανθρώπους καί καταστάσεις που δέν μου προσφέρουν τίποτα.Τέρμα οι καθημερινοί καφέδες καί τα άσκοπα ξενύχτια που δέν μου προσφέρουν τίποτα καί γίνονται απλά για να γίνονται.Θα αρχίσω πάλι γυμναστήριο,θα μοιράσω τον χρόνο μου σωστά καί θα αφιερώνω περισσότερο σε ανθρώπους που το αξίζουν.Αλλαγές σε δωμάτιο,σπίτι εννοούντε καί δέν τις αναφέρω.Αρκετά για σήμερα.Οτιδήποτε καινούριο μου έρθει στο μυαλό,εδώ είμαστε καί θα σας το πώ.

13 σχόλια:

moukelis είπε...

Μπράβο,έτσι θελει η ζωή,να τη φτιάχνεις,όχι να περιμένεις να σου έρθει ουρανοκατέβατη σε πακέτο και τιμή ευκαιρίας!Ελπίζω να καταφέρεις όλους σου τους στόχους!Καλή αρχή!

Ενεσούλα είπε...

Eίθε να πετύχεις την υλοποίηση των ονείρων σου.
Πάντα τέτοια!


Αν και η συγκεκριμένη μουσική δεν είναι το καλύτερό μου, έχει πολύ εντυπωσιακή εισαγωγή και σε "πιάνει" με το που μπαίνεις στο μπλογκ!
Φιλάκια

Βλαμμενος είπε...

Εγω περασα να ανταποδωσω την επισκεψη ..

Καλη Χρονια να μας ξαναρθεις

Άκης είπε...

**moukelis Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου.

**ενεσούλα Και εμένα δέν είναι η καλυτερή μου η συγκεκριμένη μουσική αλλά κόλησα καί με την εισαγωγή καί με τους στίχους!Πειραματικά την έχω βάλει

** βλαμμένος Καλά έκανες καί πέρασες.Βεβαίως καί θα ξανάρθω.Ελπίζω το ίδιο καί εσύ.

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ

Μαριλένα είπε...

Ακη, κάνε τα μισά απ' όσα έχεις και μια χαρά τα βρίσκω :)

(οι στοχοι είναι σαν τη δίαιτα: μικρές ποσότητες πολλές φορές τη μερα :))

καλό απόγευμα

Μαριλένα είπε...

κάτι γίνεται με τα rss σου και δεν μπορώ να σε προσθέσω.

κοίταξε το όποτε βρεις χρόνο :)


(και με τη μουσική σου κάτι γινεται, αλλά φαντάζομαι,αυτή ειναι επιλογή σου :ΡΡ)

Άκης είπε...

**μαριλενα Πολύ σωστό αυτό που είπες σχετικά με τους στόχους.Θα το έχω υπόψην μου.Όσο για τα rss μου θα το κοιτάξω όταν πάω σπίτι.Τώρα εργάζομαι σκληρά καί δέν μπορώ!:PP Για την μουσική μου δέν σηκώνω κουβέντα.Χαχχαχαχα

KitsosMitsos είπε...

Απλώς, περαστικός. Την καλησπέρα μου και τις ευχές μου για το νέο έτος.

Άκης είπε...

**kitsosmitsos Καλά έκανες καί πέρασες.Να μας ξανάρθεις! ;)

Σκορπινα είπε...

χμμμ,
Πολλά "θα" διάβασα...
Μακάρι να τα υλοποιήσεις...
Καλή χρονιά!!!
Όπως τη θες...

Άκης είπε...

Μακαρι σκορπινα μου.Αυτο ελπιζω και εγω.καλη χρονια και σε εσενα για αλλη μια φορα...

Skouliki είπε...

ποτε τελειωσανννννννννννν ...?

τι δεν ειναι πρωτοχρονια σημερα??

Ε ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΙ μου

Άκης είπε...

Σκουλικι μεταξύ μας αλλά μην στεναχωρηθείς.Δέν είναι πρωτοχρονιά.Πάνε οι γιορτές.Μας τελείωσαν! :P