Ιανουαρίου 07, 2008

Τα 7 πράγματα

Η blogoφίλη μου Ενεσούλα με κάλεσε να παίξω σε ένα blogοπαίχνιδο για τα για τα 7 πράγματα που με ορίζουν, καθορίζουν, προσδιορίζουν.Ίσως το παραποιήσω λίγο καί γράψω για τα 7 πράγματα που είναι σήμα κατατεθέν του Άκη!
Ξεκινάμε:

1.Το computer μου
Περνάω πολλές ώρες μπροστά απο αυτό για πολλούς λόγους.Κατά πρώτο λόγο καί πιο βασικό,επειδή είναι η δουλειά μου.Κατά δεύτερο λόγο επειδή με κρατάει ενήμερο για πολλά πράγματα που συμβαίνουν γύρω μου καί μου λύνει τα χέρια.Τρίτος λόγος καί πολύ βασικός με φέρνει σε επικονωνία με άτομα που είναι μακριά μου καί δέν μπορούμε να βρισκόμαστε καθημερινώς.Αυτό το ρημάδι το msn τα κάνει όλα!

2.Το κινητό μου.Καλώς ή κακώς έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.Όπως καί να έχει όμως,βοηθάνε στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων.Επειδή είμαι ή τουλάχιστον προσπαθώ να είμαι επικοινωνιακός τύπος το έχω πάντα μαζί μου καί έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί του!Βγάζω και φωτογραφίες οτιδήποτε μου κεντρίζει το ενδιαφέρον!Εγώ έχω αυτό. 3.Ευαισθησία.Το ξέρω ότι ακούγεται κάπως(όχι ούτε ψώνιο είμαι-ίσα ίσα τα μισώ τα ψώνια-ούτε θέλω να το παίξω το καλό παιδί),αλλά δυστυχώς έτσι είναι.Χαλιέμαι καί στεναχωριέμαι πιο πολύ καί πιο εύκολα απο άλλους.Λέω δυστυχώς γιατί πραγματικά πολλές φορές είναι όντως μεγάλη μαλακεία(sorry κιόλας).Πολλοί μου λένε ότι φταίει το ζώδιο μου,ιχθείς βλέπεις.Όπως καί να έχει έτσι έχουν τα πράγματα.

4.Humor
Πραγματικά χωρίς αυτό δέν μπορώ να ζήσω.Πηγή ζωής για εμένα.Προσπαθώ να κάνω τους άλλους να χαμογελάνε καί να είμαι ευχάριστη παρέα.Δέν νομίζω να υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να χαμογελάς?









5.Ταξίδια


Τρελλαίνομαι γι αυτά.Μου αρέσει να βλέπω διαφορετικά μέρη καί να μαθαίνω απο κόντα για τον τρόπο ζωής καί τίς συνήθειες άλλων λαών.Ειδικά για ήθη καί έθιμα.Με θεωρώ τυχερό για όσα έχω πάει μέχρι τώρα.Συνεχώς προσπαθώ να βρώ τρόπο καί να καταστρώσω σχέδια για το επόμενο ταξίδι μου!

6.Η ομάδα μου
Ο Ολυμπιακός σημαίνει πολλά για εμένα.Έχω σχέση λατρείας-πάθους γι'αυτόν.Ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου.Έχω κάνει τις μεγαλύτερες μου τρέλλες γι'αυτή την ομάδα.Από αυθημερόν ταξίδια σε όλη την Ελλάδα καί το εξωτερικό,μέχρι καί να χάσω την δουλειά μου για να είμαι δίπλα του.

7.Μουσική.
Επίσης πολύ σημαντική για εμένα.Μπορώ να ακούω για ώρες συνεχόμενες χωρίς να με κουράσει.Ακούω σχεδόν τα πάντα.Αναλόγως την διάθεση καί άλλο είδος.Τήν λατρεύω γιατί μπορεί να σου προσφέρει κάθε φορά καί κάτι άλλο.Σε ηρεμεί,σε ξεσηκώνει,σε μελαγχολεί,σε βάζει σε σκέψεις....


Καλώ να παίξουν γενικά καί αόριστα όσους το διάβασαν καί επιθυμούν να παίξουν.Καλώ να παίξουν συγκεκριμένα την mania,την kat..,την if..ιγένεια καί την artou

34 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Ταχύτατο σε βρίσκω!;)
Βλέπω ότι έχουμε πολλά κοινά!
Με το ποδόσφαιρο μόνο δεν ασχολούμαι και αντιπαθώ τον Ολυμπιακο, εξαιτίας των χουλιγκανισμών που έχω δει να κάνουν οι "φιλάθλοι" του. Ελπίζω εσύ να μην είσαι τέτοιος, κρίμα θα ήταν!
Φιλάκια πολλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Blonde είπε...

Αν εξαιρέσουμε την ομάδα, πάς πολύ καλά Άκη.

Άκης είπε...

Απλά είπα να αφιερώσω χρόνο.Μου αρέσουν πολύ αυτές οι προσκλήσεις καί μιας καί με προσκάλεσες σκέφτηκα ότι θα ήταν σωστό να απαντήσω γρήγορα.Όντως πολλά κοινά.Δέν σε αντέγραψα.Όπως το είπες εσύ.Πολλά κοινά...Πολλά φιλάκια.Και εσύ να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Άκης είπε...

Να σαι καλά lianne.Παλιότερα δέν θα σήκωνα κουβέντα για την ομάδα.Πλέων έχω ηρεμήσει καί καταλαβαίνω ότι δέν μπορεί να είμαστε όλοι τέλοιοι!Πλάκα κανω.Εσύ τι ομάδα είσαι καί το λές αυτό?

Blonde είπε...

AEK και μην ακούσω κουβέντα..χα.

Κορκόδειλας είπε...

αχ βρε ακη...και φαινοσουν μια χαρα παιδι, τι να κανεις αυτα εχει η ζωη...χαχα (ακους εκει ολυμπιακος...

καλημερα!

Άκης είπε...

**lianne Σε δικαιολογώ.Δέν πειράζει.Όλοι έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε λάθη στη ζωή μας

**κορκόδειλας Απο εσένα δέν το περίμενα ποτέ αυτό.Καί εσύ για καλό παιδί φαινόσουνα,αλλά μου τα χάλασες...αχαχαχαχ

Τις καλημέρες μου

Βλαμμενος είπε...

και το ελεγα εγω κατι συμπαθητικο εχει αυτο το παιδι δεν ειχα καταλαβει τι...μεχρι που ειδα οτι εισαι Ολυμπιακος...

Άκης είπε...

Όπως λέει καί το λαικό άσμα,αμοιβαία τα αισθήματα βλαμμένε!Έτσι ένοιωσα καί εγώ.Μια έλξη.αχαχαχαχ
Α να μην ξεχνιόμαστε.ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΜΥΚΟΝΟ :P

kat. είπε...

music is everything..


ευχαριστώ για τη πρόσκληση! θα ανταποκριθώ σύντομα!

Άκης είπε...

Έτσι ακριβώς κατ..Μήν ευχαριστείς για την πρόσκληση.Απλά άσε τις τεμπελιές καί κάτσε γράψε :P axaxaxax

kat. είπε...

οκ..

μόνο που δεν τεμπελιάζω! απλώς δουλεύω..

Άκης είπε...

Όλοι μας δουλεύουμε κατ! :P Σε πειράζω.Λογικό είναι...Αχ αυτή η δουλειά μας τρώει τα νιάτα!

moukelis είπε...

Γαυράκι κι εσυ ε;Πολλά gadget σε προσδιορίζουν.Πάντως συμφωνώ ότι το χιούμορ είναι καθοριστικό για τον χαρακτήρα,αν υπάρχει σε σωστές αναλογίες και είναι καλαισθητο.

Άκης είπε...

Ναι γαυράκι καί εγώ.Όχι δέν είμαι gadgetakias κάθε άλλο.Άπλα ότι με βολεύει καί νοιώθω ότι μου χρειάζεται.Όχι υπερβολικά πράγματα.Όσο για το humor πολλές φορές υπάρχει σε μεγάλες αναλογίες.Απλά θέλω να πιστεύω ότι εκεί που χρειάζεται το κόβω.Δέν είναι όλες οι στιγμές ίδιες.

NY ANNA είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω βεβαίως βεβαίως στον Θρύλο (Κορκόδειλα, μη με φας έτσι; Φαντασσσσσστικό φολειφωτό;), στην Ευαισθησία, Στη Μουσική, στο Χιούμορ και στα Ταξίδια. Τι; 5 στα 7; Α, πάει, χάλασα! Χα, χα...
Φιλιά μούτρο.

Άκης είπε...

Όχι ρε συ.Δέν χάλασες.5 στα 7 είναι καλό ποσοστό!Συμφώνησες στα πιο βασικά,οπότε ΟΚ. ;) Όπως και να έχει thanks καί για το σχόλιο.Φιλιά.

Angel Vs Life είπε...

ston olympiako mas ta xalases ligo, alla ok, sygxoreisai :o) kali xronia!

Άκης είπε...

angel αφού συγχωρούμαι,ΟΚ! Καλή Χρονιά και πάλι.Καλώς μας γύρισες..;)

KitsosMitsos είπε...

Μου άρεσε πολύ το κομμάτι του χιούμρο και της μουσικής. Αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής!
Την καλησπέρα μου.

Skouliki είπε...

τωρα που εμαθα τα μυστικα σου καιρος να σε εκμεταλευτω

kos7 είπε...

μουσική, χιουμορ, ευαισθησία και φυσικά θρύλος.....
καλή χρονιά με υγεία!

Άκης είπε...

**kitsosmitsos Όντως είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής.Καλησπέρα καί απο εμένα

**Skouliki Κάντο καί εσύ,όπως το έκαναν καί οι άλλες!αχχαχα :P

**Kos7 Καλή ερυθρόλευκη χρονια φίλε,με υγεία πάνω απ'όλα.Καλώς ήρθες

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άκαρε, Ολυμπιακός και ξερό ψωμί!

Καμιά γκομενούλα δεν διέκρινα...

mania είπε...

Αφού την απέφυγα την αυτοκτονία Ακούλη μου θα κάτσω να σκεφτώ τα 7 πράγματα που με διακρίνουν (όχι τα 7 κακά της μοίρας μου) και θα επανέλθω.
Πρόσεξα ότι δύο από τα δικά σου πράγματα εκπέμπουν ακτινοβολία (υπολογιστής, κινητό). Πρόσεξε Ακη μου μην λάμπεις!!

Άκης είπε...

**Άσκαρ Φαντάσου σε είχα συμπαθήσει πρίν μάθω ότι είσαι Ολυμπιακός.Τώρα ανέβηκες πολύ στα μάτια μου!χε χε
Όσο για γκομενούλα που ανέφερες,δυστυχώς μας τελείωσε μετά απο πολλά χρόνια σχέσης καί δέν βρέθηκε ακόμα η κατάλληλη-σωστή.Αλλά που θα πάει! Εάν υπήρχε να είσαι σίγουρος ότι θα ήταν το Νο1 σε αυτή τη λίστα! Την καλησπέρα μου φίλε.

**Μania μου πολύ χαίρομαι που απέφυγες την αυτοκτονία.Κάτσε σκέψου με την ησυχία σου.μην ανγχώνεσαι.Ρε γαμώτο το ήξερα ότι λάμπω,αλλά νόμιζα απο ομορφιά!!χε χε(ψωνάρα) λές να είναι απο την ακτινοβολία? Μόλις έσπασες έναν μύθο που είχα! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧ
Την καλησπέρα μου,καλή μου.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άκη... για χάρη του Ολυμπιακού... τις προάλλες χώρισα!
Έλα από την "γκαρσονιέρα" μου να δεις! χαχα

Άκης είπε...

Έρχομαι τρέχοντας.Έγω έτσι έχασα την πρώτη μου μεγάλη σχέση.Στήν τελευταία είμουν πιο προσεκτικός! καί την πάτησα σαν χαζός! έκανα και ομοιοκαταληξία ;)

Skouliki είπε...

ποιες αλλες ρε γκρινιαρη μονο εγω υπαρχω για να σε τυρρανισω

ακομα δεν το ξερεις ... αλλα θα το νιωσεις αποτομα χαχαχχα

φιλι

mmexer είπε...

Πάνω απ' όλα πρωτότυπα :)
Και κυρίως το.. Ολυμπιακός! Μα Ολυμπιακός; Είδες, τελικά κανείς δεν είναι τέλειος!

Anastasia είπε...

Πολύ σωστό σε βρίσκω και ας λένε οι άλλοι για τον Ολυμπιακό..Την καλύτερη επιλογή έκανες ;)

Άκης είπε...

**skouliki Ευτυχώς που υπάρχεις καί εσύ να με τυρρανήσεις.Δέν το ήξερα αλλά τώρα το έμαθα.¨οχι τίποτε άλλο,πάντα υπήρχε κάποια να με τυρρανάει καί έχω αρχίσει να βαριέμαι τώρα που δέν υπάρχει κάποια! Φιλί

**mmexer Να σαι καλά.Δηλαδή αν δέν είμουν Ολυμπιακός θα άγγιζα την τελειότητα?!!! ΑΧχαχααχ Anyway :) Καλώς ήρθες κιόλας

**anastasia Πολύ καλά τα λές καί εσύ.Τα λένε επειδή ζηλεύουν!Θερμό καλοσώρισμα καί σε εσένα.

Την καλημέρα μου σε όλους

irene είπε...

6 στα 7 (ΑΕΚ ως το κόκκαλο!)..
βέβαια το pc μου είναι λίγο καμμένη υπόθεση , το κινητό λίγο παλιό (1.3 mpixel κάμερα) , τα αστεία μου μάλλον δεν τα εκτιμούν όλοι τόσο , έχω να πάω κ ταξίδι κάτι μήνες..
κατα τα άλλα , μια από τα ίδια!!!

Άκης είπε...

6 στα 7.Μια χαρά.Η ομάδα διαφέρει αλλά τι να κάνουμε.Όσο για τα άλλα που λές.Λεπτομέρειες....χε χε Καλώς ήρθες