Δεκεμβρίου 18, 2007

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ


Αφορμή του σημερινού post είναι ένα videaki που ανέβηκε σήμερα στο youtube,το οποίο πάρθηκε από κάμερες διαχείρησης κυκλοφορίας.Βέβαια οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι φρόντισαν γρήγορα να κατέβει!Το περιεχόμενό του ήταν οι ερωτικές περιπτύξεις ενός ζευγαριού στο αυτοκίνητό τους και στη συνέχεια σπίτι τους!Δέν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με προσβάλει καί με εξοργίζει σάν άνθρωπο.
Καλή και άγια η μαγνητοσκόπηση δραστηριοτήτων σε δημόσιο χώρο(τρομάρα σας)αλλά μπορεί κάποιος να μας πει,ποιος διαχειρίζεται ολα αυτά τα αρχεία?Που καταλήγουν,και πότε-εάν ποτέ-καταστρέφονται?Μπορεί να μου εγγυηθεί κάποιος απο τους "μπανιστηρτζήδες" που τις διαχειρίζονται ότι δέν θα τραβάνε μέσα στα σπίτια παρά μόνο απ έξω?(Παλιά λέγανε ότι δέν περιστρέφονται,τώρα πάει και αυτός ο μύθος!)Όπως καί ο μύθος ότι η χρήση τους είναι αμιγώς για την ομαλή διαχείρηση της κυκλοφορίας.Εδώ γελάμε καθώς είναι πράγματι πολύ απαραίτητο το μικροφωνάκι σε κάθε κάμερα ελέγχου κυκλοφορίας!Όπως πέρασε στα ψιλά η κατάργηση τής αρχής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ξέρετε,του οργάνου που προσπάθησε να προασπίσει θεμελιώδεις έννοιες για τον άνθρωπο καί τις ελευθερίες του.(Τουλάχιστον γι αυτούς που δέν κοιμούνται συνηδεισιακά).Αλλά καί αυτό κατάφεραν να το κάνουν να θεωρείται μια γραφική καί ανίσχυρη φωνούλα,4 ο καί 5 ο θέμα στίς ειδήσεις των μέσων μαζικής ενημέρωσης.Καί το σημαντικότερο όλων?Λαμβάνει χώρα πρίν απο κανά μήνα όπου περνάει συνταγματικά καί νομότυπα η απόλυτη χρήση τών καμερών σε όλη την επικράτεια.Ξέρετε γιατί ε?Για την πάταξη της τρομοκρατίας!Εδώ ξαναγελάμε!Μέχρι να βγάλουνε φιρμάνι ότι έχουνε πληροφορίες ότι μια κατοικία λειτουργεί ως μπουρδέλο,γιάφκα,αναψυκτήριο(βλέπε Κορωπί)καί να αναγκαστούν να zoomαρουν την κάμερα μέσα!Όλα αυτά για το κοινό καλό.Μη ξεχνιόμαστε..
Για μένα προσωπικά,τα παραπάνω αποτελούν προσβολή των ατομικών μου ελευθεριών,τα οποία και δικαιούμαι να απολαμβάνω ως πολίτης του ελληνικού κράτους,το οποίο αποτελεί αρωγό στην θεμελίωση και εξέλιξη του δημοκρατικού πολιτεύματος.Εκτός και εάν έχει αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό κύριοι και δεν είμαι ενήμερος.

Να πάνε στον διάολο.ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ

12 σχόλια:

Skouliki είπε...

συμφωνω βαρεθηκα και εγω ...

σκατα στα μουτρα τους πουφφφ


καλημερααααααααααααααα φιλι

Άκης είπε...

Kalimera skouliki..Filia!

mania είπε...

Ακούλη μου,
μήπως είσαι λίγο υπερβολικός;;;; Αν τις κάμερες τις διαχειριζόταν μια ανεξάρτητη αρχή και οι ταινίες καταστρεφόντουσαν γρήγορα, δεν θα ήταν και τόσο επικίνδυνες όσο λες. Εξάλλου η ιδιωτική ζωή δεν βρίσκεται στο δρόμο! Ας μη ξεχνάμε ότι και η δολοφονία του κακόμοιρου του Βραζιλιάνου από τους Αγγλους αστυνομικούς στο μετρό του Λονδίνου από τις κάμερες εξιχνιάστηκε. Κατέρρευσε ο μύθος ότι κινιόταν δήθεν ύποπτα. Επίσης και ο ξυλοδαρμός του Κύπριου στη Θεσσαλονίκη από τις κάμερες αποκαλύφθηκε. Ποιός ξερει σήμερα θα μιλάγαμε ακόμα για τη ζαρντινιέρα που δέρνει.....
Για όλα χρειάζεται ένα μέτρο

Άκης είπε...

Μάνια μου το ξέρω ότι η ιδιωτική ζωή δέν είναι στον δρόμο και αν οι κάμερες ήταν μόνο για τον δρόμο δέν θα είχα απολύτως κανένα απολύτως πρόβλημα.Ίσα ίσα,αφού δέν έχω να φοβηθώ ή να κρύψω κάτι.Αλλά δυστυχώς δέν μένουν μόνο στους δρόμους γι αυτο καί αυτό το παραλλήρημά μου σχετικά με αυτές! Την καλημέρα μου...

Angel Vs Life είπε...

ti psaxneis...

Άκης είπε...

Γενικώς το ψάχνω αυτό το θέμα γιατι έχω σπαστεί πολύ.Big Brother έχουμε καταντήσει.Παντού μας παρακολουθούν.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Είπαμε.....

Ενεσούλα είπε...

Βρε καλό μου, συμφωνώ, αλλά εδώ έχουμε τους δορυφόρους που μας παρακολουθούν, μας ελέγχουν από παντού πια, στις κάμερες κόλλησες εσύ;
Το πρόβλημα είναι γενικευμένο, η εποχή του "μεγάλου αδερφού" έχει αρχίσει εδώ και καιρό.
Δυστυχώς...

Skouliki είπε...

χρονια πολλα ..... και καλη χρονια

φιλακιααααααααααα

Xenia είπε...

χρονια πολλα κι απο εμενα!! καλα χριστουγεννα!!!!!

μακιαααααααααααααα

Άκης είπε...

**skouliki
**patatoula

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ..

Βιαστικές σας βλέπω..ΑΧΧΑΧΑΧΑΧ

mania είπε...

Ακούλη μου,
Έτσι πέρασα κι εγώ από τα μέρη σου να σου πω μια καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Άκης είπε...

Και πολυ καλά έκανες Μάνια μου.Με πρόλαβες!Τώρα ετοιμαζόμουνα να έρθω εγώ απο τα μέρη σου!Καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ